Eén van mijn doelen is om mijn werk op een creatieve wijze te delen. Ik vind het namelijk belangrijk om mijzelf te blijven uitdagen. Daarbij vind ik het ook leuk om creatief bezig te zijn. Mijn portfolio op mijn website heb ik op een unieke en relevante manier vormgegeven. Ik noem dit ‘Creatief met beeld‘, omdat ik mijn passie voor fotografie en vormgeving op een creatieve wijze combineer. Ik word hier zelf enthousiast van om naar te kijken en ik hoop jij ook!
Creatief met beeld
In deze blog vertel ik jou hoe ik mijn werk voor Man of the World op een creatieve wijze heb verwerkt voor mijn portfolio. Man of the World is een stijlvolle mannenkledingwinkel waar ik tijdens mijn stageperiode bij The Post verschillende online en offline visuals voor heb mogen ontwerpen.
Ik had het idee om deze visuals te fotograferen in de ‘flatlay’-stijl. Deze stijl van fotograferen past bij productfotografie, omdat je middels materialen en props de aandacht van het product naar voren kan laten komen. Daarbij vind ik deze stijl leuk om te fotograferen, omdat ik hier mijn liefde voor styling en sfeer 100% in kwijt kan.
Ik heb de flatlays een fashion/lifestyle-achtige look gegeven, omdat deze stijl past bij mij en mijn bedrijf. De fashionlook is ontstaan door mijzelf als model in beeld te verwerken en door bepaalde modeartikelen als props te gebruiken. Het lifestyle effect heb ik juist gecreëerd door frisse kleuren te gebruiken en de foto in de bewerking lichter/witter te maken.
Tekst gaat onder de foto’s door.





Dit is hoe mijn portfolio van Man of the World tot stand is gekomen. Ik vond het leuk om op een andere manier creatief bezig te zijn. Het past bij wie ik ben en hoe ik wil dat jij mijn bedrijf ziet.
Meer informatie
Wanneer je vragen hebt, stel ze gerust op mijn Instagram– of Facebookpagina. Ben je benieuwd naar hoe ander portfolio materiaal tot stand is gekomen? Houd dan vooral mijn website in de gaten, want ‘Creatief met beeld‘ gaat een vast rubriek worden op mijn blog. Wie weet tot snel!